Gemeente Breda continueert samenwerking met Q-Park voor meldkamerdiensten

18 Jan 2017

De Gemeente Breda is eigenaar van vijf parkeergarages, welke in, of tegen de rand van het centrum gelegen zijn. Vanaf maart 2017 zal Q-Park opnieuw voor twee jaar de gesprekken met parkeerders in gemeentelijke parkeergarages blijven afhandelen. Het huidige contract is sinds maart 2013 in handen van Q-Park.

“We zijn trots dat de gemeente Breda wederom kiest voor de kwalitatieve dienstverlening van Q-Park”, aldus Mark van Haasteren, algemeen directeur van Q-Park Nederland. “Via onze state of the art Q-Park Control Room (QCR) in Maastricht kunnen speciaal daarvoor opgeleide medewerkers 24 uur per dag, 7 dagen per week ondersteuning verlenen aan parkeerders in Breda. Vragen van klanten kunnen ook door Frans, Duits en Engels sprekende medewerkers worden beantwoord. Daarmee kunnen we een goede bijdrage blijven leveren aan het gastvrije imago van de stad. Vanwege het efficiënte proces is het ook nog eens voordelig voor de gemeente.”

De Q-Park Control Room is ontwikkeld voor ondersteuning van de eigen parkeerfaciliteiten van Q-Park, maar is inmiddels uitgegroeid tot een expertise die ook ingezet wordt voor gemeenten en andere vastgoedeigenaren of -beheerders. Via de centrale meldkamer handelt Q-Park de gesprekken met parkeerders in parkeergarages Prins, Barones, Turfschip, Chasséparking en Concordia voor de gemeente af.

Related projects
Categorieën
Advertenties
Share this on