Enige zorg aan het parkeerproduct zal de klantbeleving sterk kunnen verbeteren.

11 Apr 2016

Parkeerfaciliteiten Catharina Ziekenhuis in Eindhoven zijn bekeken door de ogen van de klanten!

Mr.Y Parking Guest ging voor u op pad. Dit maal bij het Catharina ziekenhuis in Eindhoven. De parkeerterrein en garage zijn bekeken in al haar facetten van het parkeerproduct, zowel functioneel als operationeel. Zo is onder andere gekeken naar het comfort en indeling van de terreinen, de dienstverlening, het gebruikersgemak en de geboden services. En dat vanuit de ogen van de klanten......

Hoe beleven zij de parkeergarage? Is het geboden product en de dienst wat zij willen? En hoe wordt de parkeergarage gewaardeerd?

Mr.Y Parking Guest heeft een bezoek gebracht en heeft de parkeergarage bekeken op ca. 250 onderdelen. Tevens is aan 50 consumenten gevraagd naar de beleving. Hieronder een paar hi-lights.

De onderzoeksresultaten van Mr.Y Parking Guest geven u inzicht in alle scores op gebied van onder andere veiligheid, properheid, onderhoud, comfort, service, bereikbaarheid, communicatie en algemeen beleving van uw parkeergarage. Hiermee kunt u uw sterke punten nóg beter onder de aandacht brengen van uw klant en daarmee uw positie verbeteren. Maar u kunt ook gericht werken aan verbeterpunten. De totale resultaten van uw garage zijn te koop. Heeft u belangstelling? Neem dan contact met ons op zodat wij u kunnen informeren over de mogelijkheden en de kosten: info@mr-y-parkingguest.nl.

Klantbeleving? Goed bekeken!

Related projects
Advertenties
Share this on