Wat is goed? Wat kan beter?
In de afgelopen weken heeft Mr.Y Parking Guest een of meerdere parkeergarages bezocht in onder andere Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Eindhoven, Houten, Lelystad, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Sittard, Venlo en Zeist. De verschillen lopen sterk uiteen wat betreft klantbeleving aangaande de veiligheid en de service. Maar ook qua beleving van het parkeercomfort en de properheid van de parkeergarages.
Naast de 250+ onderdelen waarop Mr.Y Parking Guest onderzoek doet naar de klantbeleving wordt de mening ook direct aan uw klanten gevraagd. Zo hoort u het van de klant die zijn/haar auto bij u parkeert. Wat vindt deze klant nu sterke punten van uw product of dienstverlening? Wat vindt zij slecht of verdient de aandacht? Zijn er zaken waaraan zij zich ergert of die zij mist? en Wat wordt nu als erg prettig ervaren?
De onderzoeksresultaten van Mr.Y Parking Guest geven u inzicht in alle scores op gebied van onder andere veiligheid, properheid, onderhoud, comfort, service, bereikbaarheid, communicatie en algemeen beleving van uw parkeergarage. Hiermee kunt u uw sterke punten nóg beter onder de aandacht brengen van uw klant en daarmee uw positie verbeteren. Maar u kunt ook gericht werken aan verbeterpunten. De totale resultaten van uw garage (maar ook die van andere garages in de omgeving) zijn te koop. Heeft u belangstelling? Neem dan contact met ons op zodat wij u kunnen informeren over de mogelijkheden en de kosten: info@mr-y-parkingguest.nl.
Dit is wat klanten ook zien….. !
Enkele goede belevingen:
Maar ook wat mindere belevingen:
Klantbeleving? Goed Bekeken!
- Like
- Opslaan