PCH wint Schiphol Consumers Award – Corporate Responsibility
De jaarlijkse Schiphol Consumers Awards zijn op 13 maart uitgereikt aan commerciële bedrijven op Schiphol die een uitmuntende prestatie hebben geleverd op het gebied van gastvrijheid, duurzaamheid, innovatie en groei. Quinty Trustfull en Filemon Wesselink maakten de winnaars bekend tijdens de feestelijke uitreiking van de Schiphol Consumers Awards.
Schiphol kent Schiphol Consumers Awards toe aan haar business partners die zich op grond van hun innovatieve bedrijfsvoering of prestaties hebben onderscheiden van de overige bedrijven. Nieuw dit jaar is de onderbouwing van de Corporate Responsibility Award. Op basis van objectieve scoringsmethode is door Good & Green Guides, autoriteit op het gebied van duurzaamheid, gekeken naar relatieve vooruitgang op het gebied van duurzaamheid. De winnaars van de Guestfriendliness Awards worden gekozen door reizigers van Schiphol. Reizigers geven in onderzoek aan wat zij de meest gastvrije winkel, restaurant en serviceconcept vinden.
Corporate Responsibility Award
PCH Parking & Facility Services en HMS Host kwamen beide als nummer een naar voren uit het onderzoek van Good & Green Guides. PCH Parking & Facility Services werd beloond met een award voor haar inzet om opdrachtgevers en leveranciers intensief te betrekken bij duurzaamheidsprogramma's en voor haar actieve deelname aan het Social Responsibility Platform.
- Like
- Opslaan